Fredags kväll

HejHej!!!


Idag har jag bara varit i skolan.
JAG SÅG SOLEN!!!
Den ha ja inte sätt på typ en halv månad =/ Så de va kul o se att solen faktiskt finns kvar.
Just nu sitter ja i min säng med datan i knät.
Ja ska stax se på Idol med min lilla kära mamma =)
Myspys ska vi ha ;)
Vi ha varit på allum idag me.
Och vi gick och kikade på cervera, o där fanns mammas julklapp "kan ej skriv här min mamma läser min blogg"
Men så tänkte ja när vi gick där va attisken ska ja köpa så kom ja på de, o som tur va blev min mamma väldigt skitig nördig att hon vart tvungen och gå på toa ;) :p
YES! tänkte jag så ja följde henne te toa sen smet ja tillbaka till cervera och köpte pressenten och gick så snällt tillbaka till toerna sen.
Sen efter de gick vi på ica.
Sen tod vi bussen hem och nu är de snart dax för soffan med lite gott och IDOL!
Ska bli spännande  se vem som åker idag.
Och bagge e tydligen sjuk en =/ han har nog nuff nuff sjukan han, De e lite synd för han e rolig så sköna kommentarer har han.
Men nu skulle Martin Stenmark vara istället för Bagge.
Blir nog bra de med.
Men nu ska ja avsluta detta inlägg, skriver nog mera sen när ja vet vem som åker.
Kan hoppas på calle för han e inte så bra endå.
Tove, Erik och Mariett e bra tycker ja dom kunde komma på 1:a plats alla tre ;)
Ne nu säger ja såhär


HA EN TREVLIG KVÄLL!

HEJDÅ







ps:
ha gjort en julkrans idag lägger ut bild på den sen eller en annan dag


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med dej angående idol,spänningen stiger för varje fredag nu,vi kommer säkert att vara nerv vrak på fredag..Tur att allum har toaletter..



Kram

2009-11-21 @ 09:08:05
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0