Full rulle i helgen!

HejHej.

Förlåt... Ja skulle skrivigt i Fredags hur de gick på Halkan men ja vara så trött så de finns inga ord för de. Ja somna två tim efter middan sen va hela kvällen slapp kväll.
Jag och min kära mamma tittade på Idol de var trevligt men Mariett åkte ut och Kalle blev kvar =´(
De va de tråkigaste som hände på min 19 årsdag!!!
Men annars var dagen toppen bra.
Jag gjorde ju halkan då som ja va så nervös för men de va inget att vara nervös för de va skit kul nåt bland de roligaste ja gjort i mitt liv =)
Fick in en odenklig snurr i början när vi körde i 70km/t Kul va de iallafall o läro rikt.
LEK INTE FÖR MYCKET NÄR DE ÄR HALT UTE!
Hahah xD
Ja så va de ju att slänga sej i säng efter idol man va ju helt slut.
Nu tar vi nästa dag!
Lördag
De va att fixa tårta mamma gjorde en och ja gjorde en.
dock fick ja ingen bra bild på mammas o nu ligger den i magen på dom som var här xD
De finns en bit av min kvar med non stop på xD
mamma hade frukt på sin.
De va jätte trvligt med alla som var här.
Alla hundar kom hit med
Bamse
Sassi
Sela
och min egna lilla gosse Gizmo
Men selma blev lite rädd för de andra två får hoppas hon vågar hälsa till jul.
Bamse och hon va och hälsa o Gizmo o selma lekte innan de andra kom.
Dom som var här var
Mamma
Krister
Mikaela
Carro
Amelia
Charlott
James
Och av dessa goa människor så fick jag en massa saker
 
Ram
Plansch- på mej o Gizmo
örhängen
benvärmare
2 naglak
3 troser
Halsband
örhängen igen
pengar
blommor
Bio besök med mickan

Tack för alla jätte fina pressenter alla!

Sen så sov Mickan över hos mej =)
Vi kolla Johan falk och käka massa skräp
och hade trevligt.
Sen så blev de Söndag
Och ja o mickan skulle gått till allum idag men vi orka inte de så vi bara slappa hela dagen elgat o kollar på mer Johan Falk =)
Och nu är de kvällen ja ha nyss badat nu bloggar ja sen blir de la sängen om en stund.
Min helg har iallafall varit toppen och de är med tack vare min nära och kära som varit med.
Nu kommer lite bilder.


blommorna


Ramen ja fått


Mamma trode nog ja fyllde 18 när hon köpte kortet xD




Läran har genom gång om hur bilen fungerade


Bilen ja körde skit fin att köra =)


Jag körde i rondell


Tårtan som ja gjorde


Dukat bord


Har den nu på väggen åvanför sängen


Troserna ja fick ett par lila me med dom e i tvätten


Och smycken.

Nu orkar ja inte lägga upp några fler bilder.
Ha de så jätte bra alla och stort tacka för pressenter och erat fina sälskap.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0