Hej igen min kära blogg...

HejHej.
Nu var de några dagarsen ja skrev nåt sist.
Men de har inte hänt så himla mycket.
Var hos Johan igår och kolla andra avenyn den går ju inte att missa.
Igår hade ja och Johan varit ihop i 3 månader tiden går fort.
Och idag ha ja varit i skolan och de va inte kul sov mej igenom dagen typ...
Igår va ja desutom så jävla trött på skolan så ja skulle kunat hoppa av, men de ger ju inte mej så mkt en.
Skulle vara skönt me lååång ledighet där man bara kunde tänka på annat, Julov och sånt är ju inte samma sak där går de ju bara nån vecka så e de skola igen.
Sommarlovet e ju längre o de e ju bra.
Tänk att få ett år ledigt eller nåt de hade ja gillar ;)
Fick VG på mina dikter idag på svenskan me va ju kul.
Nåt posetivt me skolan xD
Men de finns inte mkt som är.
Ja och just nu sitter ja me kladdig färg ihåret se ska bli svartare nu igen började ju gå ur färgen.
Men de är snart dax att sköja ur de.
Bara fem min typ kvar =)
Så nu tackar jag för mej.
Och just de ja idag ha ja haft sälskap på bussen till skolan träffa Hanna då påvägen hem Träffa ja Jonta och sedan Bella.
Alltid trevligt att prata med dom från gamla klassen.
Men just de ha. Håret va de nu=)

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: mickan

Men skulle inte du ha din normala hårfärg nu? Du var ju trött på svart;)

2009-11-04 @ 18:10:01
Postat av: Mamma

Inte undra på att du fick VG på dikterna,dom var ju jätte bra,puplisera några i din blogg,eller ta ett par varje dag,det tycker jag,är på teater i kväll,ses runt halv elva

2009-11-05 @ 13:15:27
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0