Helgen

HejHej


Ja nu är de Söndag och helgen är slut =´(
Jag och mamma sitter och ser på filmen som går på 4:an kan inte komma på va den heter så störande sånt!
Men nu e de nyheter.
Men från Lördag till Söndag så hade ja en natt gäst o de va ingen mindren min lilla mickan<3
Vi hade en liten myskväll i lörd käka pizza o godis tjockishelg;)
Men kul hade vi sela de gammla nintendot 64 me xD de är ganska kul de spelt fasten de e gammalt.
Men idag så kom Johan hit en stund med.
De är de som hänt typ.
Men nu ska ja chatta vidare med min lilla Carro<3.
Så skriver jag kanske mera imon =)


Ha de så himla bra

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst hade ni en tjockis helg.Fast kul hade ni och då får man också synda lite,eller det var inte lite ni syndade

2009-11-16 @ 07:33:05
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: mickan

Tack så mycket för en jätte trevlig helg. Älskar dej pussar<3<3<3<3

2009-11-16 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0