Idag gäller det!

God morgon!
Nu sitter ja o bloggar lite.
Natten har varit hemsk ja ha inte kunat sova! de bara bara varit bilder i huvet på mej hela natten på bilar, is, banor, vatten, bilmärken, fäger. Nervös för att göra fel nervös för att inte klara de.
Jag hoppas så jävla mycket att ja kommer klara de och att de är som alla säger att de är mera som en "lek"
Men ja skriver natuligtvis mera om de senare idag när den är gjort.
Börjar 07:30 o de är la slut vid elva halv tolv.
Mamma åker med mej tycker synd om henne som ska behöva sitta där så länge.
Och nu ligger min underbara hund här brevid mej i soffan, sitta o lukta på hans andedräckt när han gäspar inte så kul xD
Men han e så himla söt min lilla bebis så man står ut med de, blir tandbortsen för Gizmo snart ;)
Faktiskt är han ganska duktig på de där o borsta tänderna ingen hund gillar de ju men han e bra på de.
Ja jag har öppnat lite paket idag nu på morran med, Är ju faktiskt så att ja blir ett år äldre idag 19 år.
Ne nu ska ja ta och kolla lite hemsidor sen ska ja klappa gizmo lite sen gå o prata med mamma sen ut me gizmo sen åka.
Oj va ja e neervös!


HA EN TOPPEN DAG



19 år idag =) HURRA HURRA


Kommentarer
Postat av: mickan

Grattis gumman<3<3

2009-11-27 @ 15:08:15
Postat av: Mamma

Grattis,du är en toppen tjej...

Allt gick ju jätte bra på halkan..

Fast en trött 19 årning är du idag,med all rätt.



Kram och grattis

2009-11-28 @ 07:23:46
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0