Tisdags kväll

HejHej.
Jaha idag har ja som ni vet varit i skolan och ja har kört med Hasse, de gick bra=)
Fått info om risk ettan nu med.
Jaa annars finns la inte så mkt kvar att säga.
Ja chatta med Markus innan som var inne på en sida o läste om folkt händelser i samband när dom blivigt stoppade av polisen.
Här kommer en rolig histori som nån varit med om=)
Den som läser o inte har ett leende på läpparna ni har ingen humor.


Läs och lee
En kul grej hände mig och en polare när vi var på väg hem efter en firmafest. han var chaffis så jag var rätt så nitad den kvällen.

Polaren hade en Mitsubishi Evo 7 som var högerstyrd, men polisen gick fram till vänstra sidan där jag satt.

Polisen: Varför luktar det alkohol här?

Jag: för att jag har druckit en jävla massa öl och jägermeister ikväll.

Polisen: jag måste be dig att blåsa.jag: visst, inga problem... så blåste jag och det pep som sataan.

Polisen: Ut ur bilen, Genast!!

Jag: men ska inte polaren blåsa, ratten e ju på hans sida och det var han som körde?

Polisen tittar in i bilen o säger: Kör vidare, ha en trevlig kväll.

haha vi vek oss av skratt den kvällen.

Ha en bra kväll alla.
Nu ska ja överväga om ja ska sova snart.
NattiNatti


                                                                                                                               /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0