Tordags kväll

HejHej.
Jaha nu så har ja ju varit och kört med Hasse idag igen.
Och de går framåt med mitt kära körkort.
Risk ettan blir av 4/12 (typ föreläsning)
Och risk tvåan blir av 27/11 (på min födelsedag) (halkan)
Och efter de så går de nog ganska fort till man kan göra teoriprov och uppkörning.
Jag frågade Hasse om de tar lång tid efter detta att man kan få körkortet och de är de inte vi ska bara öva lite på backning och parkering för de har vi inte gjort så mycket med de går bra de är ju ingen katastrof utan parkeingarna blir ganska så bra lite snett ibland bara och backning är inte längre så stor problem blev ju lite snett innan men nu har ja mer koll.
Hasse tycker me att jag blivigt tuffare i min körning och de e ju bra.
Jag tycker de ska bli spånnande nu med halkan så ja längtar till den =D
Men så är de ju snart fredag och fredag betyder ju att de är två dagar ledigt skönt skönt.
Imon så kommer Charlott ner och hon och mamma ska la åka runt och kika lite.
Dom ska bland annat åka och köpa hundmat till min älskligs hund.
Och Malcoms julklapp ska dom nog kolla efter med.
Imon så ska nog Johan sova här, och på lördag ska Mickan sova här xD
Full rulle.
Och nu är klockan snart tio och ja bode fundera på att gå och lägga mej, men icke jag har prov imon och inte pluggat på så bra om de.
Så ja måste läsa igenom de och så innan de blir att krypa ner i sängen.
Men just nu sitter ja och skriver här och lyssnar på lite musik.
Funderar på att läsa lite dikter de är alltid trevligt. Får se hur ja gör eller om ja tar och pluggar iställer.
Men ja säger ialllafall såhär nu


GOD NATT SOV SÅ GOTT


Eller kanske ska man göra lite bilder på
www.imikimi.com


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig fia,jag får säga att du har en toppen bra bilskol lärare,men det är ju du som gör jobbet i körningen,men uch vad tidigt vi få ta bussen till halkan.

Kram

2009-11-13 @ 08:54:22
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: Mickan

fan va kul vi kommer ha på lördag gumman <3<3<3<3

2009-11-13 @ 16:31:17
Postat av: BästaCaarro

aaw fan va fin bild :D

jätte söt^^

2009-11-23 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0