Trött denna Lördag

Hejsan!

Idag har ja och mamma varit på Allum igen.
Tittat på lite mer julklappar.
De är svårt och veta va man ska köpa till alla...
Men igår köpte ja ju mammas julklapp och idag köpte ja en sak till Amelia hon ska ha en sak till som ja såg men va osäker så ska köpa en kanske imon sen e hon me klar.
Va man ska köpa till rästen vet ja inte en.
Tur de inte e jul riktigt en ;)
Jag har köpt till min pappa me, gjort en tavla till han.
De e va ja köpt i julklapps väg en.
Ja köpte mej två väskor och vitaminer idag och frukt  ;)
Och sen när vi kom hem så börja mamma med maten lassang blev de idag =)
Och ja började me tavlan och är nu klar =)
Och nu sitter ja här och jäspar =/
vill bli lite piggare!
Ne nu ska ja hämta mig en frukt =)

HEJDÅ




Pappas Julklapp



Mina väskor



Mumms =)

 Ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0