Blogg dax


HejHej

Nu sitter ja i mitt rum hemma hos mig ;)
De är skönt att vara hemma nu ska ja säga, de är skönt att få sova i sin säng =)
O ganska städat va mitt rum me när ja kom hem ;)
Men de va nog bara för ja stress städa för Andreas kom ju kvällen innan o höll mig sälskap till skövde ;)
O va ju tänkt ja skulle åkt te andreas men han va ju sjuk o orka va sjuk igen.
Så får bli nästa helg att man åker till han då.
hum ja vaska man skrivaa.
Asså jo ja tänkte ja skulle va lite laglig på vägen hem och verkligen hålla hastigheten helt. O de gjorde ja men vad fan har hänt med dom där 50+ som stel hårt håller hastigheten?
Har dom flyttat från landet?
Ja blev omkörd av flera styken på vägen:O
Sen tröttna på på 90 så fick bli hundra en stund så passa på att dra om tanten som drog om mig ;)
Sen låg hon bakom enda te alingsås sen körde hon brevid mig sen gasa hon iväg ;)
Asså gött endå att 50+ hittat gaspedalsen ingen =)
På 90 sträckan så flög de förbi en Honda i 140 typ o de va e gammal gubbe o hans tant i 60 års ålden som hängde på den.
Ja de va chokande att se xD
Men e van vid att dom håller dig till 90 om det är 90, men nej då.
Men förändringar är bra ibland ju.
Ja och idag blev min bil klar då =)
Har inte tatt kort på gallret bak men men inte så mkt o se häller.
Ja hitta lite bilder i cammaran sen vi passa Amelia så dom kommer laddas upp me.
Men nu kommer lite bilder.


Ibörjan av värmen typ så gräset va inte så grönt där


Amelia<3


Amelia måla på mina ben och min rygg..


Så ja måla på Amelia Rygg och...

..Hennes mage.


Sötnosen<3


Farmor och barnbarn mys



Och bus så klart

Skövde!




Lek stund för hundarna. Och efter de blev de promenad.


Och Ankorna som ville gå över vägen ;)


Före
Och
Efter


De va min omgjorda bil =)


Bamse och Gizmo myser lite på morgonen<3 söta små pojkar.

De va allt för mig.
Ha de nu så bra.
HejHej


Kommentarer
Postat av: Eva Karlberg

Visst var den helgen rolig med Amelia hon är ju för go den ungen,,,din bil blev jättefin nu,det var den innan också,men nu är det ju lite mera cool...



Mamma

2010-04-26 @ 17:09:08
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0