En dag med växlande väder.

HejHej!

Hum ska vi komma på nått kul att skriva.
Men de finns inte så mycket ja kan skriva nu.
Jag gick upp halv åtta i morse för att kl 9 åka mot skövde och byta däcken eftersom ja fick med mig fel när ja köpte bilen.
Och vi körde lite fel i sklvde tills vi hitta dit vi skulle.
Men de gick bra och nu har ja min däck och james hjälpte mig att sätta på dom.
Så nu blev bilen mycket finnare med dom däcken på.
Sen så tog ja och tvätta av bilen.
Och nu ser man bilen och den är röd och inte mörk röd som den såg ut me skit på xD
så nu ska man tona rutorna och fixa klädsen och fixa till gizmo i barsgasen med =)
Sen m¨ste ja köpa täningar med =D
Ja herre gud finns inte så mycket mera o skriva om dagen.
Lägger ut en bild på min bil som folk kallar
"Berta" eller "Den röda faran"



Men imon ska jag och mamma städa den där inne.
Kanske tar o puttsar lite till på utsidan.
En bil ska va ren o fin ;)

Nu tackar jag för mig!
_Ha det så bra_


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du,bilen är fin,och finare blir den sen när vi har tvättat och damsugit inuti...Röda Berta,,

2010-04-08 @ 07:09:43
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0