En solig morgon i Skövde.

HejHej.

Nu var de ju nån dagsen ja skrev men ha inte haft så mycket att skriva så då ha ja tänkt att de e lite onödigt o skriva xD
Men nu skriver jag.
Har ni läst min blogg förut så vet ni att ja skrev en lista på vad som va kvar o göras med min bil.
De va ju bland annat att tona bakrutan.
Och de gick så här....
De regna igår så vi åkte bort till James jobb och skulle fixa de.
Men så när man tonar har ja förstått att de blir snyggare och de är lättare om man tar ut hela rutan.
De gjorde han med sidorutorna.
Så de va ju bara att börja pilla med att ta bort bakrutan me.
Och den satt ju fast bra så de va ett litet mek me de där.
Men så plötligt hade jag inte längre en glasruta jag hade miljoner små glasbitar xD
Ja herre gud så fort de gick från o va en ruta till o inte va något.
De låg glas över hela James jobb typ xD
Tur va väl de att syrraan damsög deras bil, så man lätt kunde damsuga upp de.
Så de va bara att ringa till skroten som precis stängde, men så hade Dampen nått skrotställe han viste.
I Tibro eller va de nu var.
Så James och Syrran åkte dit och ja städa upp glaset.
Och när dom väl kom tillbaka så hade dom med sig en hel bakarslucka xD och en grill med extra ljus xD
Min grill e paj för dom som hade bilen innan måste kört in i nått med den.
Så nu idag ska vi tona nya rutan fast vi ska inte pilla ut den denna gången ;)
sen ska vi koppla i extraljusen o grillen då.
Sen neonljusen ska vi se om dom funkar.
Så de ba bilen de.
Det blev ingen Andreas i helgen för han är sjuk en och ja pallar inte o dra på mig en sjukdom till.
Och så igår när ja greja med bilen så fick ja ett sms av min lilla mikaela =)
Och hon har fått en 2 månaders Sihih-tzu som heter Fonzie.
Så de säger vi Grattis till ;)
Alltid kul när man får sin hund.
Känns som de e skit längesen Gizmo va en litet valp men de är bara tre årsen.
Åren går...
Ja så vi får la se va klockan är när bilen e klar om ja åker idag eller inte.
Så tråkigt att köra i mörker tycker ja roligare när de är ljust =)
Ja ne men de va la allt för nu.
Jag kanske skriver några rader till sen.
Ha det nu så bra allihoppa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska bli roligt när du kommer hem,,,hoppas nu att bilen är fin ska bli kul att se den,,,ses i morgon då..Hej

2010-04-24 @ 17:28:24
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: Lotten

Pimp my ride :)

2010-04-25 @ 13:23:16
Postat av: mickan

Tack så mycket! Det är verkligen jätte roligt när man får en hund. Har aldrig blivit så överraskad innan tror jag. Haha:D

2010-04-25 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0