Ett kort inlägg

HejHej

Ja tar och skriver lite imin blogg nu medans ja väntar ut tiden för ja o mamma ska åka till Landvetter flygplats och hämta min bror och hans två barn.
Ska bli kul att träffa dom igen, tro de va i sommras sist.
Länge sen som attans.
Idag blev de ingen skola för mig.
Hostat hela natten så ja inte kunat sova så va skönt att va hemma idag somnade sen till slut.
Så blev o ställa kl på kvart i åtta för o sjukansmäla sig till skolan.
Och sen somna ja om och så blev ja väck vid tio halv elva tro ja för då ringde syster.
Sen så vänta vi på påsten och så stod de att mitt körkort hade kommit =)
Så de har ja varit ner och hämtat.
Skulle gjort de när ja mamma och kruster åkte ner i handla men de va inte öppet då så ja och Katti åkte ner sen och hämta det.
Och Katti tycker ja körde bra så de är kul att höra =)
Se va brosan tycker om min körning sen då ;)
Jag fick roser av mamma och krister idag
Grattis till körkortet va de =)
Så ja ska lägga upp en bild på blommerna körkortet och de kortet ja fick av valter och kristina.
De gör ja nu för nu har ja inget mer att skriva direkt.
Men ja skriver mer sen eller så.



Så där nu blir de snart Landvetter för och hämta pojkarna.
Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kör bra,och glöm nu inte vad jag har sakt och vad Peter sa,du måste köra själv nu i början..så det tycker jag att du ska göra,hela påsklovet nu,du kan ta Gizmo med dej,han gillar att åka bil och kissa på andra platser...Det kommer att gå bra ska du se..



Du är duktig...



Kram på dej och Glad-Påsk

2010-04-01 @ 21:31:27
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0