Så va de dax ingen

Tjena!
Dax igen för att blogga lite nu då.
Idag har ja kämpat mig igenom skoldagen skit trisst.
Sen när ja kom hem så va ja med mickan hälsa på hennes lilla hund, den va söt =)
Sen åkte ja o mamma o tanka min bil så slipper ja de imon bitti för imon blir de brum brum bil till skolan.
Ja men så åkte ja och mammasen till ica en sväng med.
HAr Lingon veckan nu så då blir man sugen på choklad de va de ja skull köpa, men hum kom ifrån ica med lite mer en så xD
Frallor, joghurt, jucie, äpple, banan, hundmat, Gris öra, tugg ben till Gizmo. hår färg, vad var de nått mera?
Aja skit samma intresserar inte er va ja handlat iaf.
Imorse när ja åkte till skolan så åkte bussen förbi en gris bil, ja kände på mig att de va djur där innne så ja tänkte "titta inte"
Men dum som man är ibland så titta ja om de va tomt eller inte.
Och NEJ det var inte Tomt, de va fullt med söta Grisar i bilen och en av Grisarna titta på mig o hade trynet ut.
=´( Kom allt en liten tår där på bussen, stackarns som ska slaktas =´(
Och de äter vi =/
Mindre kött mer grönsaker nu tro ja.
Den grisens ögon glömmer man inte =(
Aa ne ja ska se om ja hittar nått bra att ha på mig imon.
Ha det så bra allihoppa.

Fortsatt trevlig kväll


Söta grisen liver inte nu =´( =´(


Imon brummar ja o bilen till Landvetter och hämtar Carro sen brummar vi till Borås.


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0