Borta bra men hemma är bäst.

HejHej!

Ja som sagt i Lördags så bar de av till Motala till Valter och Kristina.
Mitt ute på landet, ibland är de skönt att komma ditt och vara ute i friska luften och bara njuta och tänka.
Trevligt var de iaf.
Gizmo gillar de det med, fick ju ligga ute hela Lördagen och hela Söndagen.
Jag körde båda vägarna.
26 mil en väg de är min första lågkörning =)
Men de gick bra =)
Så på Lördagen så åt vi smörgåstårta och prata.
Sen va de läggdax så ja och mamma sov i stugan.
Va tänkt från början att Mamma och Krister skulle ligga i vardagsrummet men de va så varmt så Krister beslutade sig för att sova ute på verandan i en soffa dom har där, måste varit obekvämt!
Men han hade sovigt jätte gott sa han.
Så jag, Mamma och Gizmo sov i stugan.
Ja och mamma låg säkert och prata i en timma innan vi somna så gott.
Sen va de en ny dag och också dagen vi skulle åka hem.
De var också Kristinas 65 årsdag!
Så grattis till henne igen!
Träffade även min syster och hennes två döttrar va ett tagsen men kul att träffa dom.
Sen var de bara att sätta sig och köra hem 26 mil ;)
Och så i går så låg ja i sängen och såg på tv jätte trött och tänkte precis stänga av då jag får ett mess av brorden som ville komma och sova här istället för att köra så lång hem.
För han skulle jobba på morran igen.
Hihi så de vara bara att hålla sig vaken till tio i ett då han kom ;)
Tur mamma me var vaken så man kunde sitta och prata med henne så tiden gick fortare.
Va riktigt skönt att sitta ute på altan då.
Och nu för en liten stund sen gick Mickan och Fonzi hem.
Så nu sitter ja och är besviken för att de inte är nån
Sex and the city
på tre,an!!!
Så nu får de bäl bli att sova snart istället.
Ja nu ska ja avsluta inlägget här me.
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0