Funderar och funderar.

Hejhej!

Då va de fredag den 13 idag då.
Nån som haft nån otur?
Själv har ja klarat mig bra fram tills nu iaf men dagen är ju inte slut en.
Jag funderar ju som sagt på att skaffa en blogg till, fast på bloggplatsen.se men jag har problem med vad ja ska heta för nått.
Inte alltid lätt att komma på det.
Och imon så bär de av till Kristina och Valter =)
Så de blir en natt där, ladda kamran och mp3 =)
Gött nu när ja har körkort så ja och Krister kan turas om att köra ;)
Så hos dom stannar vi till söndag då Kristina fyller 65 år.
Så får la packa ihop kläder idag som man sa ha me sig.
Måste leta reda på repet till Gizmo så vi kan ha han i ett längre koppel.
Blir skönt för han att ligga ute hela dan hoppas bara på super bra väder :)
Och idag händer väl inte så mycket ja ska se om ja kan få tummen ur och städa upp lite i rummet idag.
Och om nån timma blir de att gå och käka pizza blir lätt midda idag =p
Hoppas ni får en bra Fredag och slipper otur!
Ha det så bra!



Ps. Kommer ni på nått bra namn till min nya blogg så sicka gärna en kommentar =)


Kommentarer
Postat av: mickan

Hoppas att du klarar dig från otur och att ni får det super roligt hos Valter och Kristina. Men nu tycker jag att du borde börja lägga upp magbilder vecka för vecka så att man kan se hur den växer.

Du kan heta:

mammafia

ungmamma

Aja nu står det still men skall försöka komma med mer förslag. Puss<3

2010-08-13 @ 14:25:36
Postat av: lotten

Moder Teresa sa jag ju haha

2010-08-13 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0