Kläder.

HejHej!

Idag har de varit andra dagen i skolan.
Men de känns som de gått mycket längre mer som två veckor en att de skulle va andra dan.
Men min dag börja med att när jag öppnar ögonen så ser ja hur träden svajar för fullt och hör hur mycket de blåser.
Lät som en väldigt kall dag, så de känndes mer lockande att ligga kvar brevid Gizmo i den varma sängen.
Men icke de va bara att pallra sig upp för enu en dag.
Hade ont i magen precis över högerbenet ungefär satt de onda:p
Å de har hållt i sig till och från hela dan.
Nu har ja inte kännt av de på några timmar så de är nog över nu =)
Så min kläd ide va idag jeansen som ja fortfarande kan ha fast som sitter åt redan.
Men de gick inte för när man satt ner gjorde de bara mer ont.
Så e de ju inte alltid så bekvämt med åtsittande byxor.
Så idag har jag varit på HM med min kära mamma och köpt mina första Mammabyxor.
Blev ett par svarta.
Men de blev inte bara byxor till mig de blev faktiskt två pjamasar till den lilla och en boddy med tillhörande byxor =)
Så nu ligger dom första kläderna här och väntar på att få användas =)
Nog om mitt och mammas besök på HM.
Idag har jag träffat min vän Madde och hennes lilla son Melwin.
Jätte söt liten kille de där.
Va första gången jag träffade han idag =)
Men Madde hade ett önskemål om att ja ska åka me henne till Vara på fredag =)
Så de blir nog att ja gör de bara allt me hund och bil och allt va de är fixar sig :p
Men de hoppas ja de gör på ett eller annat sätt.
Ja de va nog allt ja hade att skriva idag.
Ska lägga upp bilder på bebis sakerna.
Min byxor har ja inte tatt nått kort på.
Men här kommer bilder


Dom två pjamsarna


Kläderna framifrån


Kläderna bakifrån

Ha nu en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0