Kväll

God kväll!

Blev lite sugen på att blogga så gör de.
Har inget att skriva mer en att ja kom och tänka på min lilla vita handduk med röda hjärtan på som är borta!!!!
Så jävla undiligt att en film ja fick i julklapp är borta sen då vid nyår.
Hann bara se den en gång =(
MIN FILM!!!
Hur kan den bara försvinna?!
Och min handduk!
Fan va ja stör mig!
letat över allt men ingen stanns finns de.
Ja nu har ja fått två namn förslag till min nya blogg med.
Så nu ska ja fundera lite till bara.
Sen blir att lägga sig rätt snart ska upp vid 8 imon.
Imon blir de ja som börjar köra så som vi sagt idag =)
De är kul att köra bil så de gör mig inget =)
Blev sugen idag på att starta akvariet igen.
Men vet inte om ja kommer ha kvar de sen måste ju ändra om lite och så så bebbens säng får plats me =)
Sen är de ju leksaker och allt annat som kommer till =)
Så kom min lilla vän Mickan med att hon vill ja ska lägga upp bilder på magen vecka för vecka så ni kan se hur de växer.
Funderat lite på de och kan väl gå me på de.
Nu är ja ju inte specielt smal ifårn början ;)
Så magen är ju störren va den brukar vara i denna veckan.
Men men sån är jag och ja orkar inte skämmas över de mera.
Så en bild på magen kommer nu...



Och nu är jag i v 16

Nu ska ja ta och fundera lite över namnförslagen och mer namn te bloggen.
Ha en fortsatt bra kväll och sov så gott på er!

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0