Kvällens mörka tysnad

HejHej!

Vet inte om ja har nån JÄTTE lust till att blogga men ja gör de iaf skönt att skriva lite.
Tidigare idag var jag tillsammans med Andreas och nu är ja de inte.
De är tråkigt och jobbigt men vad ska man göra?
Men en fundering varför säger man att man älskar nån när man inte menar de?
Varför gör man saker man inte menar?
De är nog fråor ja inte kommer få några svar på.
Inte för att man ska dra alla killar över en kant men killar e lite speciela.
Ena stunden en sak andra en annan.
Så nu blir jag till stor del ensam med barnet andreas och barnet ska ju självklart ses men blir ju inte riktigt lika ofta som om vi skulle varit ihop.
Men de va ett val han gjorde.
Tur jag har min syster som ställer upp den dan ungen ska ut.
Finns ju många flera som ställer upp den dagen men man kan ju inte ha med sig alla ;)
151 dagar kvar tills de är beräknat att komma =)=)
Och igår när ja varit på Ikea med mamma och Krister så va de kö så ja halvsatt i baksätet me min musik i öronen och känner bebisen första spark <3<3
Hoppas att de kommer flera sanrt ;)
På fredag är de dax för Ultraljud.
Så vad ska man skriva mer då?
Ne ja avslutar här nu.
Ha de bra
Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Du vet att vi alltid ställer upp för dig..

2010-08-31 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0