Söndag

HejHej!

De va denna helgen då ja.
Gud va den gick fort.
Jag har tillbringat min helg i Vara hos Madde och lilla Melwin =)
Varit super mysigt.
Alltid kul att umgås med madde blir många skratt och även en del allvar i prat fronten.
I lördags kväll kom Andreas dit me.
Madde vill träffa han så vi bjöd dit han.
Så blev en film kväll och de va mysigt med två goa personer.
Lille man sov ju för de mest vid den tiden vakna lite o vill ha mat ;)
Sen sov Madde ja och Andreas i Maddes säng.
De va trång och de va varmt med e gick ;)
Ja låg i mitten av dom så för mig blev de nog varmast xD
Sen på morgonen så fick Melwin ligga där med oss med.
Ja och Gizmo har lekt av sig med Rocky =)
De va denna helgen de.
Nu hpppas ja att min rygg slutar göra så ont.
Idag har den gjort så ont så man får svårt o andas.
Sen känns de som en förkylning är på g.
Får la se om den bryter ut eller inte.
Är ju så jobbigt att inte vara förkyld utan bara att den ligger där o retas.
Fryser ju som om man vore naken ute i -40 grader.
Ne nu ska ja ta och avsluta här.
Ha de bra alla och va rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0