Den lediga dagen.

HejHej!

Idag har jag varit ledig och de har varit såå skönt.
Slippa tänka på tider o skit.
Ja o mamma var på allum innan o tittade.
Och ja köpte lite små saker.
Sen så va ja hemma en stund och tog hand om mej själv =p
Duscha platta håret.
Måste ju göras.
Sen så va de dax att klä på dej o gå till Katti,
Men så blev katti förtjust i mina nya kläder xD
Så de fick bli enu en sväng till Allum fast me katti då.
Och ja köpte lite mer skit dumma mej xD
Men men nu behöver ja inget mer på ett tag.
Så de är va ja sysslat me idag.
Imon blir de att gå tillbaka till tanterna och jobba med dom.
Imon jobbar jag från 08:00-15:00
Sen blir de att köra med Hasse =)

Lägger upp bilder på det ja handlat idag..


Det jag handla när jag och Katti va på allum
Sakerna kommer från Gina Tricot och HM


De ja handla med mamma, Från HM


Å de där när ja va me mamma med.
Tröjan I like<3


Jag i mössa xD

Ha en trevlig kväll på er nu!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp hihi

2010-02-04 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0