Ett inlägg till då...

Tjena!

Asså idag har ja ingen ork och lust att blogga, men ja gör de endå..
Kan ju berätta lite om mitt och mammas äventyr som var igår.
När vi skulle hem så fick vi stå och vänta på spårvagnen skit länge.
Men den kom inte så fick bli bussen eter 45 min.
Så brosan va på väg att hämta oss me trakton en xD
Så sa mamma till mej att vi nu stått i 40 min och väntat.
Så sa en tant nästa viska
-va 40 min?
vi ba- mm
Sen när bussen kom så sa hon att stod hon för sen titta hon på oss
- 40 min är värde rekod gå på först.
Sen när vi åkt et stund ropa han ut i högtalan
- Kan ni gå lite längre bak i bussen, för de står några djuptfrysta människor som också vill med.
NÅGRA!!
De var en helt buss läng xD
så kom hem lagom till sista refrengen av melodifetevalen xD
Samma som förra veckan.
Och kallt var de, hade nog lite feber när vi kom hem mådde inte alls bra.
Men de va den lilla berättelsen.

Idag har vi fått besök av Valter och Kristina.
trevligt var ett halv år sen sist.
Blir ju inte så ofta när man inte bor så nära.
Sen har de ju snöat idag med.
Får la se om de kommer mera eller om de räker nu.
Gizmo fick allafall springa imorse i snön i sitt långa rep.
Å bena bara försvann i snön, såg ganska kul ut när han stod där.
Sen kom Valter och Kristina så nu har man pratat och pratat om allt möjligt idag.
Sen åkte dom hem vid halv åtta tiden.
Men nu ska ja snart sova.
Ska upp och fixa cigg åt mamma glömde ju de idag.
Så ska ja med katti ner för hon ska handla skor.
Sen blir de att hem och äta.
Sen blir de att jobba.
TILLBAKA TILL DOM GOA TANTERNA =D
Sen ska man jobba från 14-21.
Ja tro ja lägger ut lite bilder nu har inte så mycket mer att skriva.


Min kärlek



Snö. Har massa snö nu =)


Parkeringen


snömamma








Som barn på nytt ;)
Yeeha koppla pollen

Ha de så bra nu folket.
Kjam;)


Kommentarer
Postat av: Katti ;)

haha Fan sexi jag är:D . haha xD Fan man har alltid lika roligt med dig :) , Är glad att vi har börjat umgås :D puss o kram på dig gumman :D

2010-02-21 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0