Hur dum får man vara?!

HejHej!

Jag satt nyss och läste en atikel på aftonbladet som mamma visa mej innan vi gick ut me hunden.
Det handlade om Caroa hägkvist.
Hon hade allså efter 3 veckor åkt till Haiti.
Där hon träffade sitt fadder barn.
Och hon skulle ge han en pressent.
Och presenten var en Parfymflaska!
Hur dum får man vara?
Där går en 15 årig kille som inte längre kunde gå kvar i den bättre skolan.
Han hade inga kläder eller mat, så kommer hon dit och ger han en parym för flera hunda.
Hugo boss parym.
Ja vad säger man?
Carola sök hjälp!

Nog om henne nu.
Idag vakna ja vid elva och vid tolv gick ja och mamma ner till allum.
In på ica.
Ja skulle köpa hårfärg, men tro ni ja gjorde de?
Ne ja köpte allt annat förutom hårfärg!
De kom ja på sen när vi satt och vänta på bussen.
Så som tur är ligger willys ganska nära bussen så gick dit och köpte min hårfärg.
Smarto ja är ibland.
Men nu har ja färgat håret svart igen då.
Sen ska ja göra ljusa slingor.
Men ska bara skriva klart här sen ska ja torka mitt hår och platta de, så mycket lättare att få tag i håret sen om de är plattat och inte tovigt och så.
Sen efter de ska ja se om ja orkar ta tag i städningen med.
Det är ju Solsidan idag de får man inte missa.
Och det fortsätter att snöa.
Undra hur mycket mera snö vi ska få?
Nee nu ska ja ta tag i håret sen får vi la se om ja skriver någon mer rad här senare.

Ha det så bra


Vad tänker hon med?!


Min lilla sötsak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0