Tanten är för go allå

Hejsan HoppsanY


Idag gick ja up vid halv sju och sen åkte ja och hämta besöket =)
Som stannar till imon =)
Gizmo blev glad stuttsa på bakena =)
Ja sen var de dax att börja jobba kl 3
Och den lilla söta tanten hon är så goo!
Hon har haft stöd strumpa och bandage på.
Men nu så satt hon och fippla med de o prata om nån strömpa den andra hade hon tatt av sej och lagt i armen.
Så min handledare sa att ja kunde få ta av henne de.
Så de gjorde ja, sen satte ja mej brevid henne och höll henne i handen för de gillar hon.
Så sa hon att hon var trött, så min handledare sa åt henne att gå in och lägga sej och vila lite.
Hennes svar: Nej inte nu. Nu har Sofia kommit.
Så titta hon på mej med ett leende.
Så himla söt hon är som ett litet barn som följer efter och ska hålla handen och så.
Så mysigt hon sitter och lutar sej mot mej och pratar.
Idag skulle hon till skolan me ;)
Och idag när ja bädda ner henne i sängen så lägger hon handen på min kind och säger älskade barn vad jag är trött.
Ne de finns bara en sak att säga om den tanten hon är super mysig!
Skulle kuna ta med henne hem så söt är hon.
Jaha sen var ja och handledan inne på en annan avd där dom me är senila och där var de en tant som hade öppnat ALLA skåps luckorna i köket ;)
Dom har lite saker för dej som där så tanterna =)
Och imon ska ja jobba igen, börjar 08.00 imon.
Nu har ja nyss skalat mej en apelsin mumms så gott de är.
Sen är de inte lika gott o ha en hund som står o flåsar och med vill ha, som luktar rötten fisk i munnen.
Han får faktiskt lite apelsin han me ;)
Ja kan ju berätta att snön nu börjar smälta här.
Man kan ju hoppas att regnet inte kommer.
Utan att snön får smälta me hjälp av solen, blir ju bara mer översvämningar me mer vatten liksom.
Ne sol ska de va.
Sen så fick ju ja en ram när ja fylde år, där syrran skulle fixa ett kort som passa i.
Men fick fel stolek så nu sitter den i en annan ram.
Så nu igår då så förstora jag en bild som passa till ramen.
De är bild på min älskade snygga hund =)
Kärlek till han<3
Ja herre gud ja som trode jag hade massa mer att skriva, men nu kommer jag inget på.
Funderar på att krama kudden snart.
Jag ska ladda upp bilder sen blir de nog Sängen =)


Ramen och förstoren som ja fixa igår.




YKärlek till denna under bara gosseY
 

Gizmo AndersonY


Snön smälter bort, då blir de så här vattnit och geggit.

Nähe jaha ja ska nu ta och vandra till toa för att borsta gaddarna och tvätta bort sminket.
Sen blir de dejt med min puss och kram kudde, kudden från IKEA för dom som ligger på mage och sover.
Man sover underbart gott med den Y
IKEAY
Ja men nu så vill ja önska er alla en riktigt trevlig kväll/natt.
Sov så underbart gott Y


YSofia AndersonY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0