Vad säger man?

God Kväll/ God väldigt tidig morgon kl är ju faktiskt 00:50 nu.
Som ja sa igår skulle ja jobba mella 15:00 och 21:00
Men fick gå vid 20:00 för de fanns inget att göra.
Så då kom man hem tidigare.
Men OJ va de har snöat här idag allså, de där me grönt gräs o fåglar som kvittrar de kommer nog inte en på ett tag allså.
Så är de bara Onsdag dagarna går sagt, dom är tråkiga, inget händer och man blir GALEN!
Vill förändra nått i mitt liv men vet inte riktigt vad...
De är för tråkigt.
Jaja va ska man säga då e lite små trött just nu ska snart sova.
Imon är ja ledig så de är skönt de.
Hoppas ja får mina tider på Torsdag så man vet!
Men imon ska ja o mamma gå till ICA.
Sen så senare på dagen ska ja hjälpa katti o skaffa blogg.
Ne nu orkar ja inte skriva mera börjar fundera på om folk läser nått här?
Aldrig några kommentarer längre =(
Aja..
Sov gott alla



Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej sötnosen!

Låter skönt med ledighet:)

Älskar dig puss

2010-02-03 @ 01:08:27
Postat av: Mamma

Sov gott,det sämsta med snön är att det blir så ljust i sovrummet när jag ska lägga mej,blir lite svårt att somna då,skriv gärna en kommentar i min blogg också



kram

2010-02-03 @ 05:24:13
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: Katti ;)

Jag läser. men tror inte att nån läser min dessvärre. elle jo stephan xD

2010-02-06 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0