Vilket väder vi har fått

HejHej.

Ja som ni märkte blev det inget mer bloggande igår.
Men igår så färga ja ju håret och gjorde slingor som blev sådär.
Sen så blev de ju inte att ja sätda häller.
Kanske blir ikväll.
Så idag har ja varit ute och plumsat runt med Gizmo i snön.
Och de märsk att han gillar vädret som är nu, han riktigt njuter när han står på altan och ser flingorna dala ner på hans nos.
Jag har också varit ner på ica idag och handlat lite till min och mammas lilla utflyt ska bli lite intressant och se om allt flyter på någo lunda bra eller om de är ren katasrof.
Sen får vi se om vi hinner hem och kolla på Melodifetevalen.
De är kanske inte så mycket att missa men kan vara kul att titta på det som är dåligt med.
Och imon så ska ja och mamma ta ut gizmo i ett lång rep så han får skutta och hoppa lite i snön.
De går ju tyvärr inte att ha han lös, men man får göra det bästa av de för det =)
Idag så blåser de ju med så de är lite halv mysigt att få allt i ansiktet när man är ute :P
Tempraturen står just nu på -6.6
Och snyn den bara vräker ner.
Jag ska ta med min kamra sen när ja och morsan åker så då blir de väl att ta lite kort på våran utflykt så kan hända att ja lägger ut lite bilder sedan.
Jo jag har mätt med tumstock ute på haltan hur mycket snö de ligger där och nu när ja mätte för en trekvartsen ca så var de 22 cm.
Ha de så bra i snöstormen=)



Vist är de skönt ute, men skönt att ligga i sängen med =)

StormKram på er alla



Kommentarer
Postat av: Andreas

Håret blev nog jättefint ska du se:)

Hoppas allt är okej med er i snön.

Saknar dig. Puss

2010-02-21 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0