Dagen innan skolan börjar!

HejHej!

Fan va ja e seg me att skriva nu då =o
Men nu är ja iallafall på hemma pla i lilla Parille igen.
Var en bra tid i skövde och jätte bra när ja va i Falköping hos Andreas<3
Men nu e ja hemma igen och segar.
Fast nu har jesper hjälpt mej så att jag har fått musik pogramet sportify =D
Så nu blir de att digga musik så de står härliga till!
Men just nu sitter ja o bloggar och Carro polaren ska sova här hon sitter o bläddrar i en svaller tidning.
O musiken är på så klart ;)
Mår inte bra alls just nu för att imon är de skola!
Ja orkar inte med skolan och sen så ha ja ingen lust att sova nu när de är kul folk på msn med o sälskap har man me juh av carro.
Men de får la snart bli sängen så man orkar dra sej ur sängen kl 04:00 imon me!
Ska bli kul o se om man får upp Carro kl 4 ;)
Blir kanske lie sex and the city innan de blir att blunda.
Ne nu ska ja forstätta att chatta med Katrin, Jesper och min Andreas<3

SOV GOTT





Kommentarer
Postat av: kungen själv :D

Det gillar vi :D hehehe

2010-01-11 @ 23:12:38
Postat av: katti :)

hehe ! imon ska jag o du göra partille osäkert :). hallå kan inte jag komma t dig o kolla sex and the city imon :) skriv tbx på msn :) kram på daj :)

2010-01-11 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0