De som va intressant blev till ilska!

HejHej!

Ja som ja skrivigt innan så skulle ja allså inte köra med Hasse idag utan med Tommy.
Och Tommy kommer ja aldrig sätta mej och köra med en gång till!!!!
Jag vet då fan inte vad han höll på med idag!


Och som ni ser på bilden där de står Volvon så korsar den hela vägbanan liksom. å när ja då ska svänga höger som han sagt då kör ja höger för att volvon ska komma in. Och bilen som står vid sidan av volvon kommer ju inte för bli, tror ni inte att Tommy bromsar då =S
Så sur ja va på han!
Och att han skulle hålla på vid ratten och sen bli sur när man kunde han frågor?!
Vette fan va han va för lärare tycker synd om dom har har han som lärare jämt.
Och Brosan kompis hade kört me Tommy ett par gånger sa han på FB,

21:23Jonathan

hade tommy ett par gånger och jag höll fan på att slå ihjäll gubben

Hahah tro ja de att man ville. Alrig mer köra med Tommy!!!!! Hasse nästa Torsdag å köra med ska bli skönt att få åka med en bra lärare!
Men nu pratar vi inte mera om Tommy!
Nu pratar vi om morgon dagen då de är
FREDAG
Då kommer ju Charlott och James ner och har andreas med sej =D
Och min Mobil och motinsncyklen me :D
Sen blir jag hemma i morgon med.
Ska bli skönt att vila imon och hoppas att ja inte har ont imon med.
Men nu får ni ha en trevlig kväll alla.
Jag ska nörda mej på Facebook lite nu.
Sov gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0