En ledig dag.

HejHej

Idag har jag varit ledig så skönt så skönt.
Så idag va ja på möte, sen va ja med Katti på minnesstund för en kille som heter Tobias.
Vet mycket väl vem killen är.
Han dog som 18 åring av att hjärtat bara sluta då på han =(
Menminnesstunden va fin och hans vänner sa en massa fina saker om han.
Och ja åkte samma buss som han eftersom han gick i skolan över mej och han såg ut att vara just en sån kille som hans vänner berätta att han vara.
Sen efter de så gick ja o katti bort till bilskolan ja köpte nya lektioner 4 st.
Sen så gick vi tillbka till ica och där köpte ja hårfärg som ja har färgat håret med =D
Och håret blev bra för de är klart nu :D
Och så är de ju 20 Januari nu med vilket innebär att kl 21:00 börjar Andra avenyn igen=)<3
Men nu vet ja inte mera vad ja ska skriva.
Ja önskar er alla en fin kväll nu så skriver ja la mer imon =)


R.I.P Tobias


Och så blev mitt hår.


Kolla bilder här om dan på när min älskade Gizmo va bebis.
Tänk va tiden går fort i Mars blir han redan 3 år
Så mycket du betyder för mej<3

Nu börjar Andra Avenyn ha de bra alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du följde med till minnesstunden ! . Blev väldigt paff när du helt plötsligt fällde tårar. men usch fy vad hemskt det var när jag såg killarna bredvid mig gråta. då blev det nästan för mkt :(. Tack ännu en gång o håret blev skit fint :D

2010-01-20 @ 21:03:31
Postat av: Andreas

Hej!

Vad fin du är älskling saknar dig massor puss!

2010-01-22 @ 03:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0