Ett tag sen igen!

HejHej

Svar på kommentar till mamma som undrar varför de inte blivigt nått skrivt här på ett tag.
Svar: Jag har tänkt göra de men så har de kommit nått i mellan, men i förrgår skulle ja skriva med så dog dtan så orkade ja ej börja om.
Men nu tänkte ja ta mej lite tid och skriva.
Men har väl inte hänt så mycket.
Jag befinner mej inte hemma i Partille iallafall för nu är jag i Skövde.
Och under dessa sar i skövde så har jag varit i Falköping två gånger och hälsat på hos Andreas<3
Men nu har James mamma och pappa kommit så ja ska fatta mej ganska kort och skriva om dagen bara.
Å idag har vi inte gjort så himla mycket varit ute och handlat o James o Lotten har bakat smörgåstårta medans ja va ute me hundarna i snön.
KALLT är ordet för att vara ute min händer va helt röda när ja kom in.
Men sassi och Gizmo hade skoj

Bilder på tokarna i snön...










Mera lek blir de senare tro jag.

Ha de så bra nu ska ja vara social.

BYE!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser himmla gott ut i snön för hundarna,å vad mycke snö,ja vi har inte så lite heller..



Kram

2010-01-10 @ 09:46:27
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du får uppdatera! Jag har tråkigt. vill ha något att läsa :)

2010-01-11 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0