Man vill så mycket...

HejHej!!

Jag tänkte bara ja skulle ta och skriva lite va ju ett tagsen ja gjorde de sist.
Men de har inte hänt så mycket ja väntar tills på Torsdag då jag ska köra igen men denna gången ska ja inte köra med Hasse utan med Tommy.
Så de ska bli kul o se hur de går.
Fast är ju lite nervös asså.
Ja nu berättade ja om de som händer på torsdag men kan dra lite om min dag.
Ja de är tisdag och ja ha varit i skolan.
Så va min dag berättad.
De va ju en kul dag man har, så se de typ ut 5 dar i veckan man blir ju gråhårig av att ha de så!
Tänk om de kunde hända något skojigt istället.
Men men de är väl så att man vill för mycket och inget händer.
Saker bli sagda men inte gjorda.
Men så är de la som de ska var antar ja.
Snart blir de iallafall att gå ut me hunden sitta lite vid datan sen o till kvällen lägga sej o läsa teori.
ska platta håret sen me om ja orkar de.
Ser ut som en pudel nu eller nått =/
Får la se va som händer fram mot kvällen klockan är ju inte så mycket en men redan frutansvärt trött.
Att ge upp kan de va en lösning?
Skiter snart i vilket =)
Ne nu ska ja ut med min älskade Gizmo<3

Jag vill men kan jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0