Toppen helg!

HejHej!

Ja har inte skrivigt nått i min blogg nu under helgen.
Men som ja skrev innan i typ fredags så skulle ju Andreas komma.
Och de har varit jätte mysigt att ha han här =)
I helgen har vi la inte gjort så över drivet mycket.
Mamma är glad och tacksam för musiken som Andreas fixa till henne och hon gillade han och de gjorde Krister me.
Men vem gillar inte Andreas? ;)
Lung, trevlig snäll o söt kille =)
Vi var ute och tog en promenad i Lördags Mamma Krister Andreas och jag och självklart så va Gizmo med oxå.
De va ju så himla fint väder här i lördags så de hade nästan varit en skam om man inte tog sej en liten runda.
Sen i fredags så va ju charlott och James här med.
Och vi spela lite wii och som jag såg att syster skrivigt på sin blogg att de blev lite som en par midda med
Mamma * Krister
Charlott * James
Jag * Anderas
Men de var en trevlig fredag, vi har ju också fått låna charlotts motions cyklen eftersom att hon går på gym så använder hon den ju inte så mycket nu så då fick vi låna den.
Mamma har allt varit duktig nu i helgen och cyklat.
Jag har inte brytt mej om o göra de i helgen ja börjar cykla på dej imon =)
Och idag då så blev dagen kort =/ hihi
vi sov fram till ca 2.
Men men vi såg på film fram till halv tre och efter man stängt ner en film somnar man ju inte direkt o har man nån brevid sej så pratar man ju lite me innan man ska sova.
Men de är skit samma.
Men så imon är de ju Måndag.
Spännande måndag.
För nu är ja
FRI från skolan i 5 Veckor=D
Ska ni i fem veckors tid jobba med gammla dementa på kullegårdens äldreboende, ska bli trevligt.
sen på Torsdag ska ja göra med min braiga Hasse och ingen dum Tommy!
Det ska bli skönt att ha Hasse vid min sida igen han lär en saker och blir glad när man kan han frågor och de är ju mer posetivt en nån som blir sur.
Ne de är så att Hasse är den bästa trafikskoleläraren ja vet!
Och just nu ja måste bara tipsa er om att lyssna på att lyssna på
The Baseballs
Riktigt bra specielt en låt umberella.
Blev ett långt inlägg idag, men då får ni mer att läsa de blir väl kul för er ;)
Kan ju skriva en sak till.
Jag börjar bli lite trött på snön!
När ja vakna i dag så såg ja att de snöa sen ha de typ snöat hela dagen.
När kommer Våren och fåglarna kvitter på morogen och träden och gräset som börjar bli grönt?
Och när ja och katti vart inne me Andreas till tåget så fick vi sen vänta på bussen i ca en halv timma så vi gick runt i stan o vem möter vi inte då, jo...

Peter Siepen

Så vi följde efter han en bit sen gick vi till bussen.
Alltid kul o kolla på kändisar =)
Har har ju sin egna stil tycker den e cool ;)


Andreas kollar fläkten i min dator. Men får köpa en ny fläkt tro ja låter som en gammal traktoer eller nått.


Andreas<3



Jag och Andreas =)

Nu ska ja sova iallafall ska ju för sköttans snart upp igen.
SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0