Den stora dagen!

HejHej!

Jag har under en tid haft en hemlighet som ja nu har lust att dela med mig om.
De är så att jag är med barn och idag har jag varit och titta på den lilla i ultraljud.
De va kul att se den lek där inne.
Såg ut som att den vinka
"Hej är jag"
40mm lång kunde hon mäta de till.
Hjärtat slog som de skulle så nu är de bara att vänta tills nästa ultraljud som blir i sep.
Och sendan idag blir de att åka till Skövde ett par dar.
Blir ett kort inlägg idag men nu vet ni om in hemlighet =)

Ha de så bra
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk vad fantastigt det är att få se den lille på en skärm,och det blir ju mera verkligt då...Och jag ska bli MORMOR..

Kram

2010-07-13 @ 12:17:44
URL: http://glamoreva.blogg.se/
Postat av: mickan

Grattis Grattis gumman... Ja inte blir jag mormor i alla fall, jag blir ju ingenting snyft. Men jag skall se till att finnas där endå skall du veta... Puss och kram <3

2010-07-15 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0