Tid till att skriva lite...

HejHej!

Vet inte helt vad ja ska skriva men ja skriver lite som kommer upp bara nu.
Kan ju börja med dagen.
Mickan har sovit här så hon va här i morse och ja vi har slöat hela dagen idag.
Men vid halv sju va de dax för promenad.
Charlott går med halv sju så vi messar under tiden.
Min vovve va me och han va helt slut när vi kom hem.
Sen efter de hoppa ja ner i ett varmt bad de va skönt, och nu börjar tröttheten komma.
Ska bli skönt att lite senare krypa ner i sängen och se tv.
Ja de är va min dag har erbjudigt.
Ja o mickan skämta me mamma lite förut me förästen.
Gick ut på altan och bad henne blunda o ge mig handen och stoppa ner den i lätt vispad grädde xD
De va lite skojigt faktiskt.
Ja och igår va ja och mickan på ICA i mönkedahl eller va de heter.
Så efter de messa ja min pappa o fråga va han gjorde, så ja och mickan åkte dit och sa hej till han.
Men min pappa va inte alls som han brukar, väldigt nere.
Dom hade varit och städat ut gunnars saker.
Och dom hade varit och tatt ett sista farväl av gunnar.
Han sa även hej då från mig och charlott o de känns bra.
Igår fick jag Gunnars gammla te kopp.
Mamma fick ett glas rör och ett tårtfat.
Nu vet vi också vad gunnar dog av.
Synd bara att gubbar e så envisa hade han bara gått me lotta till östa så hade han levt idag.
Men lilla gunnar ville vara star och hoppades att smärtan skulle gå över.
Men smärtat tog istället hans liv =(
Han finns iaf alltid kvar i våra minnen och hjärtan.


Gunnars gammla tekopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0