Jule tider och smärta!

Heeeeeeeeej!

Nu var det ett tag sedan.
Jag har tänkt att ja skulle skriva.
Men så åkte ja ju på en inflamation i tandköttet bara för att min visdomstand kommer och har ställt tanden framför fel, så ja biter och den skaver upp.
Så nu hoppas jag det är snart borta.
Just nu känns de inte så mkt faktiskt.
Men om ja tuggar gör de skit ont!
Så typiskt att det kommer nu.
Jag som aldrig nånsin haft problem med mina tänder!
Inte ett hål.
Så kommer detta lagom till jul.
Nä nu ska vi inte prata min min mera.
I Lördags så åkte vi till min bror som fyllde 27 år.
Där vi käka lite och fick tårta.
Även min syster fyllde ju 27 år.
Men hon vill inte ha vårat grattis så kan de va.
Så de va trevligt.
Hör Amelia från vardags rummet
KAN LEO KRPA?!
Ja det kan han :)
Och han ställer sig upp.
Och han är snabb som attans.
Över allt och ingen stans ;)
Hoppas att han snart börjar gå de ska bli kul.
Önskar också lite snö så att vi åka pulka. Men de snöar faktiskt lite nu men de är så blött här så de lägger sig väl inte :(
Mamma har idag haft in skinkan i ungen :)
Luktar gottit ;)
Blir en väldigt rak liten spalt här der ja med texten men så kan de bli ibland.
Ja imon blir det att åka och titta på lite mera julklpappar.
så är de väl kanske klart snart.
De är skönt att de inte blev köpa i dec.
De är ju en hel den julklappar och stora julklappar är de med, inga smår skitar :P
Ja och idag blir Leo 11 månader.
Shiit alltså var tiden gårr för fort.
20 Januari firar vi min vacka sons 1-årsdag med dunder och brak.
De är Leo och Micelles första jul.
Och så får vi ju en ny som kommer till jul med och firar med oss :)
Det är allt trevligt när man är många och får fira med sin släkt.
Tycker faktiskt lite synd om dom som inte får göra de.
Ja vet inte riktigt va ja ska skriva mera.
Ska snart se om ja kan få sova lite nu, när de inte gör så där jätte ont.
Men får bli ett pille triller till innan ja ska sova så kanske man kan sova hela natten.
Ni får sova så gott och var rädd om er!


Snart ett årsedan vi åkte hem. Så lite så söt så underbar


Och nu är du min vackra underbara söta unge så här stor.
Och snart trippar du runt på dina små fötter.
Tänk vad många mil dom ska gå.
ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0