Då har dagen då de händer kommit!

God morgon!

Kanske räknas de som förmidda när kl är halv elva, inte vet ja upp till var o en de där eftersom alla säger olika.
Snart om sådär 50 min kommer syster hem för att äta lunch.
Leo vakna till så vi har haft websamtal me mamma på msn, käkat ha han gjort och somna men nu la ja han i vagnen o han ligger o pratar lite me sig själv, se om han somnar.
Ibland gör han ju de om han får ligga där lite o prata me sig själv så somnar han sedan.
Mitt lilla hjärtegull.
När ja bloggat klart här ska ja ta och klä på mig och sminka mig.
Nu e ja lite små nervös.
Tre timmar och en trekvart kvar tills jag ska vara på
TattooMartin och bli tatuerad ;)
Ne kläder och smink va de ja.
Ha de bra.
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0