En längtan

HejHej!

Idag är de de lite grått väder i Skövde.
Och imon blir det att åka hem igen.
Idag har ja varit hos Tatto Martin och beställt tid för tatuering.
Nicklas heter han som ska tatuera mig den 10/3 14:00 =)
Längtar tills dess.
Då ska ja kladda in Leo på armen :)
Min fina killes namn ska få stå där :)
Nu åkte syster till jobbet, så snart åker James till sitt.
Så sen blir man ensan ett par timmar igen :)
De är skönt.
De är tyst men endå inte för de finns ju tankar.
Och en liten Leo som skriker ibland me :)
Ne nu ska ja klicka in mig på FB igen för att se om de händer nått kul där.
Men snart mata min son som börjar vaka hör ja.
De kurrar nog snart i magen på han<3
Hej då ha en bra Onsdag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0