?

Hej!

Jag har sån lust att blogga.
Men ja vet inte om vad...
Ja känner mig bara så tom och ihålig just nu.
Varje andetag gör ont.
Ja har fått veta att Leos pappa inte vill veta av han nått mera, hur man kan beskriva me ord hur ont de gör ja de vet ja inte.
Ja har inga ord som beskriver hur besviken ja är, hur ont de gör, vad ledsen ja är.
Jag är iallafall glad att jag får vara med Leo varje dag.
Jag skulle aldrig i mitt liv välja bort en sån fin grabb som han.
ALDRIG!
Men en del har inga känslor tänker bara på sig själva eller?
I vilket fall som så gör detta sjukt ont och ja vet inte va ja ska skriva.
Detta är ju inte så kul för er att läsa om varje dag.
Skulle ju tatuerat mig 10/3 kl 14:00
Men Leo har fått en tid till shalgrenska då med sitt öra så de blev inget av de.
Men ska se om ja kan få en ny tid som är bättre.
Så då får vi se när de blir skövde igen.
Ska passa på att åka till Leos Farmor och Farfar me Leo så han får trätta dom.
Skönt att iallafall dom vill träffa han.
Glada minner e de int här hemma just nu ingen jävla arning om varför men tröttsamt är de...
Ha en fortsatt bra Torsdag...Ni som kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0