Ibland gör de ont...

God middag!

Sitter just nu här hemmkommen från besök på Östra sjukhuset med min lille.
Åter besök till kirurgen för op det gjorde.
Det läkte fint och såg så bra ut.
Jag fick även beröm att ja hantera de väldigt bra trost att de blev mycket med en gång.
Kunde inte göra så mycket mera en att gilla läget och vara stark för min sons skull.
Men den dagen vet ja inte hur många tårar de kom, de va ju inte några utan många.
Orolig som sjuttan men allt gick bra som tur var.
Hade även ett återbesök för hörsen på lilleman idag, han gick inte igen om idag häller.
Vänster öra är de som inte ger singnal tillbaka.
Så nu väntar man på tid till shalgrenska.
Kanske är de ingen fara kanske är allt bra då.
Men om de inte är de?
Kan dom göra nått åt de?
Eller kommer min son vara döv på de örat eller finns de så han hör nått där?
Ja de är många frågor som bubblar upp.
Ont gjorde de att Leos pappa inte va närvarande och kommer väl inte vara.
Mest synd tycker ja förstås om min son.
Älskar han så mycket och vill att allt ska vara bra med han.
Men livet är inte lätt.
Och de senaste månaderna har de mesta gått imot mig.
Men vi får väl hoppa att Leos pappa iaf sover gott om natten för de gör inte jag.
Annars har de inte hänt så där jätte mycket mera idag.
Snart är de käk me.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0