Idag åker vi...

Hejsan!

Fredag igen då.
Sitter just nu och tar de lungt.
Om en timma ska ja vara på BVC med Leo.
Sen blir det att åka till syster idag igen.
Leo sov inget vidare bra inatt så ja jag hoppas på att han sover bättre inatt.
Blir en tuff resa till Skövde idag tro ja.
Hade hoppats på att fjäska mig till att få låna min lossas pappas bil då min bil fan inte har nån radio.
Blir lite lättare o hålla ögonen öppna me musik en o lyssna på motrljudet de e ju rena sömnmedlet de ju.
Sen e mitt säte i bilen snett så ryggen mår la inge bättre av att sitta snett i två timmar.
Hoppas Leo sover bra inatt så man inte behöver bära runt på han blir tungt fasten han inte väger så mycket.
Ja vad ska man skriva mera då?
Finns la inget.
Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0