Måndag kväll

HejHej!

Sitter just nu och kollar på 112-på liv och död.
Efter det blir det att gå ut i regnet me hunden.
Tråkigt väder allså, man hade ju hoppats att de inte skulle bli så här.
Idag har vi inte gjort så mycket.
Tatt de lungt.
Mamma har rensat lite i sina gardrober.
Leo har suttit i sin babysitter idag och varit så nöjd så.
Igår så fick Leo bada och efter de massera ja han med baby olja.
Å de gillade han verkligen!
Badet va sådär kul, de va nog skönt en liten stund sen kom galskriket :P
Men när han fick komma upp i sin kossehandduk blev de bättre.
Och sen blev de mkt bättre när han fick massas.
Han sten somna hos mig efter det och sov så gott.
Men sedan till kvällen blev han arg som ett bi.
De gick knappt att trösta han.
Så vid tio i tolv somna han, nån timma innan magen skrek efter hunger ;)
Han vaknar och e så arg och ska ha mat med en gång :P
Ingen direkt förvaning utan mat med en gång ;)
Och de där samtalet ja vänta de kom aldrig, så ja ringde och fråga om ja tatt fel att de va ja som skulle ringt.
Men de kom inte fram.
Utan får hoppats samtalet kommer imon för nu ligger en lapp där om att ja ringt och nu har ja den personens nr med så imon kan ja nog få tag i den personen :)
Leo somna hos sin mormor men börjar bli arg nu igen :P
Så nu ska ja avlsuta här.
Ha det så bra på er!


Min fina Leo

Jag när jag var liten

Gravid

Intre gravid, för nu är han här hos mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0