Nu var det ett tagsen...

HejHej

Nu var de ett tagsen ja skrev i min blogg.
De var nån gång i början när ja kommit hem med min lilla Leo.
Allt har gått bra nu när vi kommit hem, men tiden går fort.
Idag är han två veckor.
Och idag är de den 3/2-11 de är det datumet då han var beräknad att titta ut.
Men han kom till oss 2 veckor för tidigt :)
Så ska vi se under tiden hemma så har vi kommit igång med BVC hon va här förra fredagen och i måndags va vi nere hos henne och ska tillbaka imon igen.
Men Leo är iallafall de bästa som hänt mig.
Ja är så glad över att få ha han hos mig.
Lite konstigt känns det att inte ha någon i sin mage som sparkar och rör sig.
Men de är hundra gånger bättre att få ha min lilla kille här hos mig.
Att få möta hans blick är otroligt att få se dom små ögonen.
Att sitta och titta på han och se när han gör alla sina grimaser.
Tittar på han och ser när han börjar gråta och får sin rynka mellan ögonen gör att man bara vill titta mera på han.
Att få hålla han i sin famn om kvällen och se han ligga och sova så gott.
Så mysigt att ha han liggande hos sig och höra hans små andetag.
Han höra hans små gnäll.
Att höra han gnälla i sömnen.
De är inte många nätter han sovigt i sin säng nu, han har sovigt på mej för de mesta.
Imorse låg han brevid mig i sängen och sov.¨
Ja va jätte trött men titta lite på sitt mirakel innan man somnar de orkar man alltid.
De är den bästa väckaklockan i värden att få vakna till hans gnäll.
Att behöva gå upp mitt inatten trött som sjuttan och ge mat till han de är de värt.
Ibland kan man vakna till och tänka ska han inte vakna snart.
De är så mysigt att få vara med han.
När man ger han mat på nätterna är man trött, man vill sova.
Men de är så mysigt att sitta med han i sin famn och se han äta och titta på hans små ögon som möter ens blick.
För att sedan behöva byta blöja.
Vilket kan göra han galet arg, hans favo ställe är inte skötbordet ;)
Ibland går de bra att ligga där men de är inte så kul.
Idag bytte hans mormor blöja på han och då kissa han sig själv i ansiktet :P
Men de är första gången han kissar så på sig själv.
Annars ha han bara fått på bena då han kissat ner mig ;)
Kissat mig mitt mellan tuttarna när ja bytt på han :P
Min lilla buse :)
Låg igår kväll och tänkte på allt som varit både jobbigt och bra under gravilitet och hur glad ja är att ja har min lilla hos mig nu änkligen.
Men han i min famn så känns allt mycket lättare.
Nu är han ju någon nu är han en engen person.
Innan fannas han men i min mage och ja viste inte alls vem de var där inne som sparka.
Nu vet ja vem de va :) <3
De som ska bli bra nu är att ja läker helt ner till och att de slutar göra ont.
Sen ska ja gå långpromenader med Leo.
Nu kan ja inte gå så lång förren de gör ont.
Men sen så ska de bli skönt när man kan gå och gå :)
Frisk luft och motion.
Leo är vaken lite längre stunder nu efter att han ätiti.
Så nu börjar de bli mer o mer vacket för hans del tro ja.
De finnaste i livet är min son!
Jag har så mycket kärlek att ge till han så de kommer aldrig någonsin ta slut
!
Leo är mitt allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0