Rubrik saknas!

HejHej!

Ja vad ska man skriva idag då?
Har inte hänt så mycket, har pratat me en lärare från skolan så de ska börja me att sickas uppgifter hem till mig som ja kan göra när ja har tid.
Annars har ja satt upp Leos babygym så de har han legat lite i, även suttit i sin babsitter den gillar han.
Nu ligger han här på mig mätt och belåten och sover.
Ska väl om en stund börja göra sig helt klar för att gå till BVC.
Får vi se om min prins gått upp mer och om han blitt längre :)
Ska bli spännande.
Sitter här också och tänkte tillbaka på tiden, va en dröm lätt kan krossas.
Sen vill man alla väl men alla vi ju olika, vad ska man då välja för att alla ska bli nöjda?
Kanske ska man strunta i de andra tycker och göra de som känns rätt och bra för en själv.
Man vet ju inte om de e rätt fören man provat och ibland måste man rova för att veta..
Men som sagt de är svårt att alltid vara smart :P
Ne trött på stendigt att ha ont i magen och illa mående då ja tänker tillbaka på min krossade dröm.
Idag faller snön utanför föndtret.
Sådär kul kan ja tycka.
Ne nu har ja inte så mycket mera att skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0