Söndag

HejHej.

Lite tid till att sitta vid datan nu är Leo somnat om.
Han sov så gott men vakna och va hungri och så la han värdens skit i blöjan me ;)
Snabb va han me att doppa ena foten i de me :p
Bara att börja torka rent :)
Så nu är han mätt och torr om rumpan och sover igen då gott.
Städa iåring i rummet gjorde ja igår så de slipper ja nu :)
Bara lite tvättad tvätt som lagts ner i sina låder på sin plats.
Idag är vädret inget vidare kul, de är grått och mulet urk!
Ja hade hoppats på finfint väder idag ju.
Som igår fast ingen blåst!
För igår blåste de nått vansinigt.
Igår köpte charlott och James ny säng så dom blev sugna på en sväng till IKEA.¨
Så dom åkte till IKEA i GÖTEBORG.
Så Mamma, Jag och Leo åkte med dit en sväng.
Ja köpte lite saker till Leo.
Vattenfärg bland annat, så idag ska ja måla på hans hand och fot och göra ett tyck i hans bok:)
Sen igår när vi kom hem käka vi lite och sen va de dax att titta på Melodofestevalen.
De va la inga jätte bra låtar me direkt.
De va la 2 som ja tycker var rätt okej.
Men men man får la bara hoppas de blira bättre o bättre låtar me.
Och VARFÖR i hela friden hade Nanne Grönwall den hemska klänningen på sig?!
Den va ju inte fin nån stans och den passa inte in på henne alls ju..
Inte vad man är van att se Nanne i.
Kanske har hon bytt stil, eller blitt tvingad att ha den hihi :P
Ja nog om de hon får ha de hon vill.
Idag så ska Leo bada me, han gillar inte att bada så de kommer sluta med galskrik.
Tills han kommer upp i sin kossehandduk då blir han så tyst och tycker de är skönt.
Men vattnet e inte skönt :P
Va händer mer idag?
En promenad sedan hoppas ja på :)
Två dar innan Leo kom stod ja på vågen på MVC och blev chokad va den visa, hade ju inte gått upp nått på månader va ju bara lite i början när ja vänta han.
Men så har ja ju märkt skillnad på magn nu efter, så igår klev ja upp på vågen och den visa 19 kg mindre så ja e nöjd *:)
Imon väntar ja ett samtal med, ska bli skönt att de sätts igång nu så de blir klart och överstökat.
Sen får vi la se va som händer.
Ne nu ska ja kolla Fb och lite annat innan Leo min prins vaknar.

Jag känner dig så väl, men ändå inte.

Du finns så nära, men ändå långt borta.

Jag känner varje rörelse du gör, men kan inte se dig.

Du är den jag väntar på. Du är den jag längtar efter, dag som natt.

Och så kom värdens finaste Leo<3

En längtan, en lycka, ett barn, ett hopp
en gåva från himmelen jag just har fått.
Två händer, två fötter, ett ansikte så sött
ett efterlängtat litet barn jag just har fött.
Ett skrik, ett skratt, en kropp så varm
ett vackert litet barn jag håller i min arm.
Ett hjärta, en själ, ett helt nytt liv
ett barn som ska ta världen med flera små kliv.
Ensam, vilsen och lite rädd ibland
i mörkret du famlar efter en hand.
Sorgen och glädjen följer dina spår
livserfarenheten är följden du får.
Mamma, barn, två hjärtan bildar ett,
ett starkare band har ingen sett.
Något så stort en känsla så stark
en kärlek som står på stadig mark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0