Vad passar?

HejHej!

Tar och bloggar lite fort medans min lilla Leo fortfarande sover.
Men han börjar knorra lite får la se om han vaknar till eller somnar till igen.
Ja har iallafall fått städat toa nu och i rummet, plocka upp lite i hallen med.
Och tömt blöjhinken va massor me blöjer i den nu :P
Så nu är den tom och redo att fyllas igen :)
Imorse så låg Leo på mig som vanligt och sov men han verka vilja stäcka på sig mera så ja la han brevid mej i sängen och hoppasdes han inte skulle vakna av de.
De gjorde han´inte han sov så gott och stäckte på sig.
Men så kom Telia gubbarna och börja borra så Leo blev skit rädd.
Bara skrek o skrek tog en liten stund att få tyst på han, stackarn.
Och inatt när ja gick upp för att mata Leo så ser ja att de bara vräker ner snö.
Urk tänker man då fan inte mer nu.
Ja tycker de räker med snö för nu.
Men men de är ju sport lov vecka 7 kanske vill barna ha lite snö då, de kan dom få. Men sen får de va bra.
Annars händer inte så mycket varit på lite ärenden denna veckan så ha blitt två lång promenader =)
Varit skönt att gå.
Imon är de dax för BVC igen, se om han gått upp mer nu i vikt och så får vi la se om de mäter han me =)
Ne nu ska ja stänga till dörren till mitt rum och vädra lite.
Och föresten så är min lille kille 3 veckor idag<3
Ni får ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0