20-01-11 Ett datum som fasnat i mitt hjärta

HejHej.

Nu var det ett tagsen ja skrev här i min blogg.
Och detta inlägg blir inget långt.
Jag vill bara skryta med att 20-01-11 kl 19.34 kom värdens underbaraste lilla kille till värden.
Och jag hade turen att de var min son.
Han är så fin, han är så himla söt att man kan stirra sig blind på han <3
Innan Leo titta ut kunde jag få höra ifrån folk att mitt liv är sabbar, som skaffar barn när ja är 20 år.
Men ja ångrar inte han det minsta!
Kommer aldrig göra.
Han är det bästa som hänt mig.
Varje människa skriver en egen bok innom sig.
Jag har valt att kalla den
Livets bok.
Och i mitt liv dykte det den 20-01-11 upp ett nytt kapitel.
Kapitlet om Leo
Ne nu ska jag ta och titta på min underbara son.
Men han sover så gott.

Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du har världens finaste son,,och en bättre mamma kunde han inte fått.Han är så söt lille Leo..

2011-01-26 @ 08:42:14
URL: http://glamoreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0