En månad kvar!

God afton ;)

Då ska ja skriva lite mer tänkte ja.
Idag så börja dagen vid tio tiden.
Tog de ganska lungt, sen skulle ja och mamma åka ner till Allum eftersom de fanns inte ärenden o fixa.
Men tror ni bilen ville starta?
Nej de ville den ju inte göra.
Så fick ringa krister, Som tur va så var han på ICA och handla.
Så han va nästan klar så de tog inte lång tid innan han kom.
Tur man har han!
Sen fick vi igång bilen iallafall.
Så då fick ja och mamma åka en sväng så de blev att åka bort till Delsjön och vända där och ner till Allum.
Så ny bil ska ja titta efter nu när ja besiktat denna.
Måste endå ha en större juh!
Har ju skrivigt innan att ja haft så ont i ryggen.
Igår trodde ja nästan de va helt borta för de va inte alls som de varit.
Men så idag kom de tillbaka lika ont igen.
Att de inte kan gå över då.
De är inte alls skoj att ha så dära ont allså.
Kolla på skor idag med men inte helt säker på om ja vill ha dom, så blev inga skor idag :P
Så ja har ju berättat för syster att mina fötter och ben svullnar så.
Så hennes kommentar va "Ska du verkligen köpa skor nu när du har elifantfötter?"
hihi Tack för den :P
Men de stämmer elifantfötter e nog fasen rätta ordet och bena som stockar.
Men dom skona va bra fasten de va svullet.
Sen efter sko tittandet var de tid att gå till Barnmoskan.
Känns som man är där hela tiden, men de är ja ju nästan :P
I Torsdags va ja där och så nu idag så fick ja en ny tid redan på ons :P
Hon är ledig sen så hon tycker de va för lång tid 1,5 vecka innan hon skulle se mig igen.
Så på onsadag ska ja dit.
Blodtrycken va bättre idag en va de varit på länge sa hon.
Så nu kanske de rättat till sig :)
Kan ju hoppas på de.
Hon tror de kan ha med att ja inte går i skolan längre som de bättrar sig att ja kan vila.
Sen så lyssna vi på bebisen 146 låg de på idag.
De vandrar upp o ner lägsta bebisen haft va 130 och högsta va nått på 170 har ja för mig.
Men de låter bra varja gång säger hon så då litar ja på de ;)
Låter som en häst som springer nästan, förutom när den rör sig då brusar de massor.
Sen så va de mätning av magen igen.
Men den stod på samma som innan så hon fråga mig och ja märkt om magen sjungt nått.
Men de ha ja inte tänkt på.
Sen kolla hon om huvet låg där de skulle.
Förlåt mig men nu är ja lite hårdhänt sa hon.
Ja är glad att ja inte va så kissnödig för då hade ja nog sjuttan kissat ner mig :P
Men huvet ligger där de ska iallafall så de är ju bra :)
Sen va de hemmåt och käka sen fick de bli ett jätte varmt bad och massasstolen sen decka ja i soffan en stunde de va skönt de.
Sen var de ut me vovven och tv som gällde.
Och ikväll börja de snöa, så nu snöar de igen ;)
Och nu blogga.
Efter detta blir de nog att kolla in lite andra sidor sen föröska sova.
Så jag tror jag tar och avslutar för ikväll.
Så får ni ha det så bra och sova så gott!
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0