Ett besök hos Östra sjukhuset.

HejHej!!!

Idag var de dax för besök hos Docktorn på MVC.
Så gick ju dit så klart och blev uppropad av den ja brukar som tar trycket och kollar kisset.
Men idag viste ja inte att ja skulle dit och ta sånt så hade inge kiss me mig.
Så fick kissa lite där de ja fick ut.
Och de visa sig finnas äggvita i det 3+
Så dom ville sicka mig till Östra sjukhuset.
Så fick en akut tid så va bara att åka dit.
Så åker dit o säger att ja kommit, så fick vi sitta ner en stund.
Sen blev man uppropad och då mätte dom bebisens hjärthjud och så, och tog bloctrycket på mig igen.
Sen fick vi sitta ner igen, en lååååång stund.
Sen va de dax att träffa läkan.
Dom gjorde ett ultraljud och prata lite.
Så kände dom på livmodertappen de gjorde ont.
Sen fråga hon om de va okej om de sätter igång mej imon.
O vist sa ja de är de.
så skulle hon gå iväg och komma plats nått.
Sen kommer hon och då har de ändrat sig.
Ja ska imon innan sju på morran kissa vanligt.
Sen ska ja sammla kiss i ett dyng.
Så tillbaka till östa på Torsdag med kisset :P
Så får vi se vad de säger då.
De skulle ta hela förmiddan då tydligen så vet inte va de hittar på mera.
Så får vi väl se om de fortfarande vill sätta igång mej efter det.
Ja de va min dag :P
Har bara käkat nu me, så nu blir de nog att lägga sig på soffan strax.
E trött men får se om ja kan hålla ögonen öppna.
Ha de bra på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0