Första inlägget 2011

HejHej!

Får hoppas ni alla sa Hej Då till 2010 på ett bra sätt igår för de året kommer aldrig igen ;)
Hoppas att eran nyår var bra, de va min de va mycket folk o liv här.
Men nu är det 2011 och de innebär ett nytt år med nya bekymmer.
Men man får inte glömma allt bra häller.
2011 kommer ju min bebis :)
De kommer va bästa händelsen detta året.
Sen kan man bara hoppas på att de blir flera bra händelser.
Men men sånt man aldrig vet och de får man ta som de kommer.
Ja ha varit lite kass på att blogga nu på ett par dag.
Men i Tis som kom syster me sin familj, 2 barn och kille.
Så de ha varit livat här på dagarna så man har inte suttit så me datan.
De har känts som ja varit irreterad och små sur, Får hoppas dom inte märkt av de, man har förööskt hålla humöret upp hela tiden.
Men det i ryggen ha ju inte släppt en så de ha gjort sjukt ont.
Men hoppas dom inte märkt av att man haft ont eller aa att dom inte känner att de gått ut över dom.
Nu blir de snart att lägga sig iallafall.
Finns ju inte s¨mycket att göra just nu.
Gizmo har redan däckat, sten sover här nedanför mig.
Känner att fötterna börjar svullna igen.
Igår gjorde de ont i dom.
Har ett par vinterstövlar där ja kan ta 2 vanliga sockar + raggsockar då sitter dom bra.
Igår fick ja knappt i fötterna och kunde knappt dra igen dragkjedjan.
Inte kul med svullna fötter så.
Händerna svullnar med "/
Jaja på måndag den 3/1 är de bara en månad kvar tills de är beräknat så får vi la se om den kommer innan eller efter de, bara den som avgör de ;)
Nu ska ja avlsuta här.
Ha de så bra
&
Sov gott


Där hitta ja min hund när syster och bror åkt hem tog max tio min sen sten sov han på madrassen mamma sovigt på i mitt rum :P


Sen kan man ju lägga sig nedanför matten fötter såhär me om man tycker de är bekvämt ;)
Min älskade lilla Gizmo<3


Sen va de nyår och prova nya kamran me fyverkeri läge.

Finns mera bilder men orkar inte lägga upp alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0