Rubrik Saknas...

HejHej.

Idag har ja inte gjort så mycket.
Jag var hos Barnmoskan idag och de va ganska skoj för jag fråga henne vad jag ska göra hos Dockton på Tisdag men det vet inte hon häller :P
Mina blodprover hade inte kommit idag så tror de va om proverna va bra skulle hon ta bort den tiden och ringa mig annars ska ja till docktorn.
Så vi får la se vad som händer.
Nu har ja inte tid till min barnmoskan förren dem 27/1.
Men ska dit imellan och ta blodtrycket.
Sen somna ja och sen va de midda :P
Sen har ja bråkat lite me vovven me hans klor.
Så nu ska snart ja ta och hoppa in i en dusch tänkte ja.
Så de var la de jag hade att säga idag ;)
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0