Tråkiga Söndag

HejHej!

Tänkte ja skulle skrivigt igår men låg i sängen nästan hela dan för ja hade så skit ont i skallen.
Kunde inte sova nått på hela natten hade så ont de gick inte över me varken tablett eller kall handduk.
Sen när man lyckats somna vid sex på morgonen så skäller Gizmo till en gång och vill ja ska öppna dörren å där kom den huvevärken tillbaka med en gång.
Sen höll den i sig hela dan.
Släppte lite på kvällen, men kom åter när ja la mig för att sova.
Men inte liak kraftigt som innan tack o lov för de.
Igår gick dagen sjukt sagta och inget hände.
Skulle till Skövde på kalas men de blev inget av.
Tur var la de för shiit va de va halt här igår och är idag me.
Igår när ja och mamma skulle ut me hunden så räkte de att Gizmo gick så åkte ja efter :S
Imon blir de att ge sig ut ner till Allum för de är Barnmoskan imon, dock inte min egna som har ledigt en vecka.
Ska till nån Anna som ska kolla om magen växt.
Har den inte gjort de blir ja la sickad till Östra för ett extra ultraljud där dom ser så barnet inte är för litet.
Är den de så sätter dom igång det.
Så idag får de väl bli att packa klart BB väskan så den är klar, man vet ju aldrig va dom säger imon.
Annars finns de la inte så himla mycket mera att skriva idag.
Käka om en stund sen får de nog bli duschen för min del.
Ha en bra dag i halkan..!


Min Gizmo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0